مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان

تقویت نگرش سرمایه‌گذاری می تواند  به تحول ورزش استان کمک کند



جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲ با حضورمظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.


مظفر مهری خادمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان دراین جلسه اظهار کرد: تقویت نگرش اسپانسری و سرمایه‌گذاری در ورزش می‌تواند تاثیرگذار باشد و به تحول ورزش استان کمک کند.


وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت ورزش در حوزه قهرمانی و همگانی از موضوعات بسیار مهم و جزو اولویت‌ها استان است.


متولی ورزش و جوانان استان خطاب به  روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان گفت:  همه روسای ادارات شهرستان ها موظف هستند از تمامی مجموعه های ورزشی از جمله باشگاه های ورزشی در شهرستان تحت مدیریت به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می شود را به موقع به اداره کل ارسال نمایند و نسبت به بیمه مسئولیت مدنی و نصب دوربین مداربسته اماکن ورزشی زیرمجموعه خود اهتمام لازم را داشته باشند.


خادمی نسب بیان کرد: برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه‌ ریزی های هدف‌ دار داشته باشیم زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.
در ادامه  این جلسه معاونین، مسئولین ستادی اداره کل، روسای ادارات شهرستان های استان ، گزارشی از عملکرد حوزه خود را ارائه نمودند.


جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با حضور مظفرخادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل، مسئولین واحدهای اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان با موضوع هماهنگی برنامه هفته تربیت‌ بدنی و ورزش ،ارائه گزارش ماده ۵ و‌عملکرد شش ماهه شهرستان ها برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها